Mysfrukost

Har ätit mysfrukost idag, vi slog på stort och flyttade oss från köket till vardagsrummet. Och så gjorde jag goda mackor med grönsaker på och så hade jag köpt nån sån nyttig musliblandning med dinkel och linfrön å grejjer. Så satt vi å mös länge framför tvn.

Igår rensa jag ut gamla kläder ur garderoben. Eftersom jag får så mycket fint av mina bästisar (va ungdomloigt det kändes att skriva så) måste jag göra plats för dessa kläder. Jobbigt när kläderna lixom sticker ut ur springorna. Det märks vilket som är den butik det handlas mest basplagg i nu för tiden. Mer än hälften av kläderna jag får är Gina Tricot kläder. Men det är väl inte så knstigt dom har ju fina bra kläder till juste pris.

Inget planerat idag, skulle åkt till IKEA idag men mitt sällskap måste jobba så vi får skjuta på det lite.  Vi får se vart vindarna bär oss idag.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Härligt med mysfrukost:)!

2008-10-28 @ 19:31:38
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0