Natt igen

Nu är det dags för en kväll till (ja alltså jag vet att det varje dag kommer en kväll och en natt som avslutar dygnet) då vi får se hur det går med lillemannen och hans sjukdom och tidsomställning. Han somna nu kl 8 ikväll, samma som igår (som egentligen är kl 9 hans vanliga tid) och sov gott fram till 12-1 tiden, sen vakna han och va ledsen i nästan en timme. Det enda som hjälpte till slut var tutte, samma sak vid 5 tiden vakna han och va ledsen och ville bara ha tutte. Och det var väl iof okej för en kväll, han mår ju inte helt 100, men det får inte fortsätta så, jag har slutat nattamma och jag märker att jag orkar inte amma honom nattetid blir helt slut i både kroppen och knoppen. Han verkligen suger ur mig all energi då. Hoppas verkligen nätterna blir bättre nu. Börjar förstå folk som inte får sova på nätterna nu, man är ingen rolig människa då. Sömn är viktigt!

Jaja, nu blir det som alla kvällar sen typ 6 månader tillbaka. Städa undan leksaker, kolla tv och surfa sen sova!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-27 @ 23:44:25
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0