Promenad

Idag har vi varit på låååång promenad. Vi gick i förmiddags till mitt jobb för att träffa mina chefer och skriva på lite papper. Å så hade vi sån tur att dom firade en kollega som gift sig så det  blev kaffe och tårta när vi kom. Inte illa för att bara komma å skriva lite papper.

12 januari är en stor dag. Då ska jag tillbaka till jobbet efter att ha varit hemma över ett år. Vet inte riktigt vad jag känner inför det. Cheferna visste inte riktigt vart dom ska placera mig heller. Så jag vet ju lixom inte vart jag ska tillbaka. Hmm...

Förretsten så är det babyboom på mitt jobb nu, bara i min stuga är vi två stycken som är mammalediga och fyra som ska ha barn. Kan förstå att mina chefer har lite att stå i =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0