R.E.A

Gårdagen blev en otroligt trevlig afton. Efter en hemmadag med Elias mötte jag upp Nina och Jenny. Vi skulle på Hamburger Börs och se R.E.A - Roligt Elakt Aktuellt, samtidigt som vi intar en goood middag. Helt utan blöjor, skrikande barn, kall mat (som va varm innan man hann börja äta), nappar och kräkor. Utan bara en liten handväska och trevligt sällskap. Middag blev smördegsinbakad oxfile med rödvinsås, bearnesås, haricot verts sallad och potatisgratäng. Till dessert åt vi vit chokladpannacotta med björnbärsås och en kopp kaffe. Det va ljuvligt gott. Länge sen jag var ute och åt en så god middag samtidigt som vi bara satt och njöt av maten och pratade timme in och timme ut. Tre timmar efter mat var det dags för show. Det va kul.


R:E.A gänget

Idag skulle vi gått på Babysim men Elias va så snorig när han vakna så det blev till å stanna hemma. Vi packa ihop oss och åkte till DAB å hälsa på istället. (Elias pappas jobb). ALLA tjejerna på kontoret tyckte han va så lik sin pappa så det va nästan lite skrämmande. Nu sitter jag i soffan, lillemannen sover. Jessica har nyss gått hem och jag ska sträcka ut mig på soffan å njuta av helgstarten!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0