Schampo

Funderat på en sak typ varje gång jag duschar. Varför är alltid scampoflaskorna större än balsamflaskan? Är Så irriterande när det är massa scamposlattar kvar men inget balsam så långt ögat kan nå. Fy för detta!

Helgen har vi varit hemma hos min far. Vi har städat poolen, Flyttat löpband. Ätit god mat, middag inne och lunch ute i solen. Gått promenad och jagat busig bebis. Det senaste han lärt sig är att vinka och dansa. Bra grejjer, mindre bra är att han börja bitas. Och gärna på mig.

Nu ska jag och Elias klä på oss och gå till öppna förskolan så han får röja runt. Så behöver vi komma ut lite också. Vi går nog till Vällingby efteråt och hämtar ut korten som kommit nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0