Tingeling

Det är jag det, Tingeling! Ända sen jag var liten har jag blivit kallad det och min pappa har kallats Peter Pan. Har nu funderat på om jag ska göra en liten tatuering med Tingeling. Ja jag har funderat länge. Och egentligen så vill jag. Men en tatuering är alltid en tatuering. Det är ju ingenting man tar bort, har haft ett par percingar men det är ju inte samma sak. Percingar tar man i och ur som ingenting.



Just nu så här på lördagkvällen håller Jonas på att rensar ur hela förrådet. Ska nog hoppa med in och kolla, han kommer ut med massa roliga saker som finns undangömt lite där bakom. Mycket kul man kan hitta, ännu mer saker man kan slänga. Man är FÖR duktig på att spara massa saker och FÖR dålig på att rensa oftare. Har redan varit en vända till miljöstugan idag efter rensning i sänglådorna.Skönt å bli av med allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0