Vaniljsås

Rensat lite hemma, bland annat skafferiet idag. Och vaniljsås hadevi så det räcker och blir över. Sex paket! Det är Jessica som är skyldig. Varje gång vi ska göra paj till kvällsfika så köper hon med sig ny sås. Nästa gång behöver hon INTE köpa nytt. =)

Som sagt varit hemma och städat idag. Jag och lillen har lite olika städmetoder. Allt jag städer in i skåp/lådor/hyllor städar han ut. Så det har varit lite dubbelstädning idag. Sen har han lärt sig lite nya hyss, bla att öppna toalocket och plaska.... Mmm låter ju som en trevlig grej att göra.

Systrarna Eriksson kom på kvällste och förgyllde min kväll. Blev en trevlig pratstund och lite avkopling från barnpassande.

Hade lite planer igår, men nästan allt har blivit avbokat så här i sista stund så jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon. Orkar inte vara hema hela dagen imorgon med, då får jag en knäpp. Vi får se vart vindarna bär oss?!

Kommentarer
Postat av: kakan

haha vad kul att ha en sån typ av städhjälp:) hur är läget där nere i storstan? klart ni ska komma i vinter och köra skoter..ska bara fixa sängar så ni slipper sova på golvet. Ska och storhandla på IKEA snart så vi kan fylla ut alla tomma rum:)

2008-10-09 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0