Varg

Haft en filmkväll precis. Det var väääldigt länge sen jag och Jonas själva hade en stund framför tv:n med en film, utan datorer och barn. Uppskattas ganska mycket. Vi såg en film som hetter Varg med bla Peter Stormare. Han e bra skådis. Det var en bra film samtidigt som den var jobbig. Det dödades lite djur i den. Det var varg, hund och ren. Det gör mig illa till mods när djur far illa, även om det är film så kan jag inte låta bli att tycka det är jobbigt. Jag vet ju att det kan gå till så i verkligheten även om just detta var film.

Nu ska jag ner i sängen och sova en stund. Kampen fortsätter i natt, vi får se hur många vändor till soffan det blir denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0