Bara början

Ikväll lyckades jag med en sak för första gången, men defenetivt inte den sista. Jag somnad när jag la Elias. Vi kröp upp i sängen och efter hans tre argvrål så la han sig lugnt på min arm och höll mig i handen. Och när man får ligga och snusa på sin bebis då är det lätt att nicka till. Å det lär nog hända fler gånger =)

Har äntligen fått skura golven hemma idag. Elias farmor kom och hämta honom och gick på promenad. Så nu kommer knäna på lillkillen inte bli så lortiga förhoppningsvis.

Har ont i kroppen, inte så där feberont utan inflammation i kroppen ont. Från halva ryggen, upp i nacken axlarna och ut i armarna. Tror att det är pga lite överansträgning kombinerat med en förkylning. Hoppas det går över snart annars blir det nåt läkarbesök.

Kommentarer
Postat av: Nikkan

Tack för idag gumman =)

var jätte mysigt att du kunde komma förbi mig och se hur jag bor!

Hörs senare i veckan

love you

puss

2008-09-10 @ 17:59:45
Postat av: Jackie

Oh, härligt! Har så väldigt många idéer (därav den ständiga förändringen på min egen blogg). Men va fint, nu har jag två att pilla på!

Lovar att fixa ihop något bra;)

2008-09-10 @ 22:23:39
URL: http://jackie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0