Bortskämd liten en

Idag har vi varit på utflykt. Träffa Nicole och Annika i Vällingby. Vi tog bussen ut till Barkarby. Började på toys'r'us. Hitta massa fina roliga saker, vidare till Babyland där jag behövde laga vagnen. En grej på handtaget hade gått av, badam 450 kr fattigare. Visst vagnen är hel och det är det viktigaste, men ändå... Sen till IKEA. Vi började med lunch. Och det var välbehövt. Magen skrek efter mat. Mätta och belåtna tog vi ett varv i varuhuset. Nu är jag fast besluten att åka och köpa mina skåp. Måste bara ta bort skåpen vi har här hemma. Man har ju inte riktigt lika mycket tid nu som innan. Nicole blev tvungen att avvika nu. Då gick jag och Annika till plantagen och botanisera oss lite. Avslutade gjorde vi på toys'r'us igen. Annika ville se Elias åka bobby car och jag skulle köpa en nalle puh möbel åt lillkillen. Var nedsatt från 629.50 till 199 kr. Var lixom tvungen att slå till. När Jonas (som kom och hämta oss) fick se lyckan i Elias ögon då han körde bilen bestämde han att han skulle få en sån. Så idag har vi alla shoppat till Lillemannen. Jag å Jonas köpte bilen och nalle puh leksakslådan. Nicole och Annika köpte en mysig Nallepuh kudde och en napp med elias namn på. Han är lite bortskämd våran raring, men det är han värd!!

Igår var bebis sjuk, jättetjock i näsan och lätt febrig så det va mycket ligga i soffan igår. Ville inte alls sova själv, så på em sov han 1,5-2 timmar på min mage, och hela natten låg han emellan oss och gosade.  Idag var han mycket piggare men fortfarande snorig. Har fått han att somna i sin egen säng men tror han vaknar när somhelst för att få komma och krypa upp mellan sin mamma och pappa. Och när man e lite krasslig så får man faktiskt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0