Danstävling




Den här bilden hitta jag på datan. Det är från grundskolan. Ett par år sen... HAHA! Det var danstävling (tror jag) eller bara en uppvisning, minns inte riktigt. Anna kommer du ihåg? Ser ni vart jag står då?

Funderar på om jag ska färga håret, brukar ofta göra det på hösten när det börjar bli lite mörkare ute. Kanske gör att man känner sig lite fräschare. Tappar så mycket hår nu när jag ammar, och det var ju inte så att man hade tjockt och fylligt hår innan.

Idag var jag hemma hos Nicole för första gången. På tiden verkligen. Glad att jag har den tjejen. Tack vare henne känns det inte så ensamt hemma. Å generös är hon också. Fick med mig en påse med kläder hem. Så nu har man lite nya fina saker att klä sig i.

Nedräknigen har börjat. Nu är det onsdag och bara en vecka kvar. YEAH BABY!



Kommentarer
Postat av: Bumbum

Ja du nikan hon e en snäll typ hon!! PUSS

2008-09-11 @ 11:20:23
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Nikan

glad att jag har dig med ska du veta

puss

2008-09-11 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0