Elias Elliot Erik

Simskola idag. Funka lika bra som vanligt. Hn älskar att simma och har blivit känd som den glada killen som plaskar nonstop på simmet. Han är glad precis hela tiden, det är lätt hänt att inte alla är det, men han Elias är ALLTID på topp humör i vattnet.

Efter en regning promenad gick vi hem till Elias kompis Erik och med oss hade vi Elliot. Dessa killar (och deras mammor) har vi träffat på mammagruppen och nu umgås med. Vi var hemma hos Erik som bjöd på lunch och efterrätt. Så himla trevligt. Barnen hade jättekul tillsammans när dom lekte och vi mammor fick sitta och snacka massa. Nästa vecka ska vi hem till Elliot på L&L (lunch och lek). Kul med lite nya bekantskaper, speciellt med nya barnfamiljer som bor nära som man kan leka med när barnen blir lite större.

Elias var så slut att han somna i min famn i soffan i 1,5 timme. Och det händer inte så ofta n för tiden så man får passa på att njuta och gosa när man kan.

Nu ska jag hjälpa Evelina med lite Arlanda express och SL. Inte lätt det där när man inte är en inföding =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

tack för all hjälpen, nu ska jag nog lyckas hitta dit jag ska. Känenr mig lite säkrare i allfall. Kram!!

2008-09-04 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0