Envis som synden

Idag känner jag mig lite vissen, vissen på allt. Att min kära vän inte är hemma, det känns så nära men ändå så långt borta. Irriterad på mig själv att jag är så satans envis. Varför ska jag bära ut hela byrån själv? Det gör ont i nacken, ryggen och axlar. Men sån är jag, envis som synden. Ska bevisa att inte f*n behöver jag nån annan, kan själv! Men jag har en karl hemma som kan göra't. Less på att det ser ut som en möbleringsfirma hemma. Stökar fram och tillbaka. Flyttar in och ut, upp och ner. Kan jag bara få mina nya skåp på plats med allt som ska vara. Gick och la mig brevid Jonas i sängen och beklaga mig. Och då stäger han av datan, går ut i köket och gör kvällsfika med te och macka. Kommer och serverar det i soffan och myser med mig. Ja då känns allting lite bättre faktiskt! Tack älskling för det.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på en bättre dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Nikkan

Hej gumman

jag förstår vad du menar att du vill ha allt på en gång och fixa till alltpå en gång, jag är precis likadan. Men imorn får du träffa mig och umgås =)

hoppas du blir glad för det!?

hörs imorn

puss puss

2008-09-09 @ 14:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0