Fina fisken

Ja fisken har det fint hemma nu iaf.  Tog mig i kragen och städade. Känns otroligt bra att ha gjort det. Och Jonas blev hungrig medans jag städade så när jag var klar så fick jag te och mackor serverat. Inte helt fel. Man kan säga att det var värt mödan.

Idag ringde telefonen klockan 8. Det var Jenny som ville meddela att hon skulle våldgästa oss. Och med hennes son så blir det lite som en våldgästning. Han är en bestämd charmig kille som vet precis vad han vill.Vill titta på det mesta man har hemma. Och underbart är väl det. En kille med god aptit på livet. Vi gick ut efter lunch och lekte lite. Träffade kusin Petra och morbror Ove i Vällingby som bjöd på fika. En liten trevlig eftermiddagsstund.

Nu ska jag sortera leksaker. Ni vet, var sak på sin plats.

På onsdag är en speciell dag, en dag jag väntat på i sisådär 14 veckor. Äntligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0