Helgen

Igår började vi våran helg. Vi var hemma på förmiddagen och monterade en bokhylla bla. Sen tåg vi tunnelbanan till Alvik och hämtade Ella på dagis. Vi möttes upp allahopa och knalla till lekparken. Det var Elias första riktiga lekstund i parken. Han hade underbart roligt med löven och att få känna sanden i sina händer. Efter lekparken gick vi hem och åt en god lax. Idag stack jag hemifrån återigen till Alvik för att gå på barnloppis. Gjorde en del fynd till garderoben. Vi gick och lunchade vedugneldad pizza. Sen hem och dricka kaffe idag igen. Trevligt

Nu går det inte att skriva mer vare sig jag vill eller inte. Det ligger en bebis i knät som inte vill sova i sin säng. Han ligger där en timme och när han vaknar så gallskriker han och det har han ALDRIG gjort förut. Så nu ligger han här i mitt knä och jag blir halvt handikapad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0