Illa berörd

Jag försöker att inte ofta bli så illa berörd av allting som händer runt omkring oss. Men ibland är det svårt. Och det har det varit denna gång. Det gäller morden i Arboga. Jag fick se bilderna som cirkulerar på internet. Det var det värsta jag någonsin sett. Går nog inte att föreställa sig det, man fick se kort från hallen med allt blod, och dessa arma stackars barn. Hur kan en människa i sina fulla sinnes bruk göra en sådan sak mot två helt försvarslösa barn. Bilderna man fick se på Max och Saga var så hemska att det finns inga gärnser, dom var så brutalt misshandlade. Två små barn?! Jag lider så enormt med mamman till dessa barn. Och jag hoppas verkligen att dom kan komma på en ny lag snabbt så dom kan ta bort dessa bilder från nätet. Hade det varit mitt barn på dessa bilder hade jag blivit helt förstörd om dessa offentliggjordes.Så idag går mina tankar till familjen Janestig och Max och Saga. Det som hände ska inte kunna hända, men nu har det tyvärr gjort det. Hoppas ni har det bra uppe i himlen och tittar ner ibland på oss som är kvar.

Kommentarer
Postat av: Natta

usch vad hemskt.. tycker desamma, hur kan man lägga ut sånna bilder på nätet? på tal om beställning från gojane, pratade lite med nikkan idag när hon kom förbi och vi kom fram till att vi kanske kan beställa på onsdagen när bumbum och fatti kommer hem, hemma hos dig och göra det tillsammans om det går bra?

2008-09-08 @ 13:50:21
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0