Jag å min latte

Förmiddagen har varit bra idag. Den har varit min egen. Svärmor kom hit när vi vaknat och tog hand om Elias så jag kunde gå på naprapatbesök och sen strosa runt i centrum lite. Gick å köpte mig en latte och knata runt. Va ganska skönt eftersom det var precis vid öppning å ganska tomt på folk. Sluta strosandet på Clas Ohlson. DIggar den affären ganska mycket. Dom har en serie med telefon och radio som ser så där gamla ut som dom gjorde precis när det blev modernt med elektronik för en herrans massa år sen. Och jag kommer på mig själv med att verkligen gilla dessa saker. Jag tycker om små saker och nya gamla saker, hajjar ni? Nya saker som är designade att se gamla ut.



Typ som den här telefonen den är ju lixom cool.

Den enda som hindrar från att ha så kul som man vill är pengar, pengar, pengar, pengar. Alltid är det pengar. Men men man lever som man lär. Detta är bara onödigt skoj. Inget jag BEHÖVER, bara nånting jag VILL ha.

Annars idag har vi varit å hälsat på öppna förskolan för första gången. Kul! Eftersom Elias nu är så rörlig och busig är det ett bra ställe att få busa av sig på. Å kaffe å kaka för under 10 kr är väl inte heller helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0