Kalaset

Kalaset blev lyckat. Massa god mat och trevliga gäster. Grillat till middag och Evelina du kanske kan gissa vad det blev för efterrätt!?!

Nu sitter gubben min i den mobila bastun. Bebisen är med sin morfar och morbror och busar. Och jag fick 5 minuters lugn efter att ha sprungit runt som en yr höna och plockat, dukat, lagat, diskat städat och ätit. Men jag är nöjd och glad. Allt har funkat bra!

Nu ska jag ge mig ut en sväng, det lär väl inte bli så många mer utekvällar denna säsong kan jag tänka mig. Å eftersom vi hade sån tur med vädret får man passa på. Puss till dig som vill ha'n.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ååååh så gott, vi har inte ätit det sen ni var här.

Gick det hem hos dom andra då?

2008-09-14 @ 11:41:19
URL: http://myzanskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0