Känsloladdat

I dag känner jag mig som en liten vilsen flicka. Känslorna är alldeles uppochner. Idag landar min bästa vän i Sverige efter  3,5 månad utomlands. Det känns lustigt på nåt sätt. Jag har aldrig varit ifrån nån av mina vänner så länge. Och även om hon har bloggat å vi pratat på msn är det lixom inte samma sak. Det går inte att jämföra med hur det är att ses/höras i princip varje dag hemma. Å hur kommer det vara att ha henne på hemmaplan, hon har ju hittat kärlek utomlands. Kommer hon vara glad att vara hemma, eller deppig för hon längtar tillbaka. Shit... känner mig så fjantig. Men jag kan inte hjälpa't. Det är så här jag känner/tänker.

Å så igår var jag på IKEA å köpte mina möbler som jag har längtat efter i flera år nu. Ja då börjar jag fundera på om jag har gjort rätt?! Skulle jag väntat med att handla... Snacka om att man inte är riktigt funtad ibland. Tom så att jag låg vaken och grubbla på dessa två ämnen i går kväll. Jaa vad säger man... Men en snäll pappa har jag iaf som ställer upp och hjälper mig att låna bil från jobbet så jag kan köra hem alla dessa möbler.



Jag å mina tjejor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0