Kloka ord

Måste bara dela med mig lite av av min kära älskling sagt idag.

- Tina, jag har kommit på vad vi ska göra nästa sommar.
 -Ok, vad är det då?
 - Vi ska tälta.
 -Jo men det kanske inte är helt fel, tål att tänkas på.
Ja, skitkul! Hoppas verkligen att det regnar då.

!?!? Vem vill åka och tälta när det regnar? Jo det vill Jonas. Han tycker det är så mysigt att ligga i tältet då.

-Tina har vi bubbelplast?
-Nä jag tror inte det, vad ska du med det till
-Eftersom inte Elias riktigt kan ta sig av sin bobbycar än så tänkte jag göra en hjälm.

!?!? Ok, tanken är god, men hallå en hjälm av bubbelplast, hur skulle det se ut?

Det här är nog en av anledningarna till att jag älskar han så, så oförutsägbar, så underbar!



Kommentarer
Postat av: Fatti

Han är ju för go' din karl Tina.

Du är riktigt lyckligt lottad.



Ses snart =( =)



Puss å Kram från Lilla Fatti

2008-09-07 @ 00:10:55
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Nikkan

Hej tjejen!

Kom ihåg namnet på din blogg nu =)

Vilka underbara ord från Jonas han är bara för skön!

Hoppas ni haft en bra helg?

puss puss Nikkan

2008-09-07 @ 10:20:00
Postat av: Evelina

Haha, så gulligt.



Han är så otroligt rolig å "lättsam". kram på er.

2008-09-07 @ 18:41:28
Postat av: Natta

Hehe jag håller med tjejerna ovan =)

vi kanske skulle kunna beställa tillsammans om du var sugen på de dära uggsen, nikkan ville också ha ett par! då kostar frakten mindre om man delar.



kram natta

2008-09-07 @ 19:30:38
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0