Lite shopping

Eftersom jag har lite bloggmani så ska väl kanske jag göra som alla andra. Man kan väl testa iaf. Å ni som undrar vad det är så är det att visa vad jag shoppat idag. Min bror ville ha med mig till stan, såklart när det gäller han så ställer jag upp och vi åker in för lite shopping. Jocke shoppar skor och jeans. Jag hittar jeans, som jag inte vågar köpa. Men dock en höst/vinterflecce till lillemannen och en scarf också. Sen så har jag och mina tjejor köpt skor från usa (alla likadana så klart) som kom idag och vi hämta ut på posten. Å så här ser dessa saker ut



Visst kommer vi vara snygga i vinter? Har man tur å får några pengar över så kan jag köpa mig dessa snygga jeans jag hitta. Har ju lite problem med mina jeans jag har nu, har (tro det eller ej) gått ner i vikt efter graviditet och rumpan är helt borta och höfterna har blivit mindre.Dom va ju inte så dyra, 500 spänn. Så inget är omöjligt. Men det är mycket nu, en annan har ju redan börjat tänka julklappar. Gaaahh, julklappar, hajjar ni att min lille bebis är 1 år då. Shit, va hände?!?



Kommentarer
Postat av: Nikkan

skorna är såååå snygga =)

vi kan väl försöka ses i helgen eller på nåt om du inte har några planer?????

pussa bebis!

puss puss

2008-10-02 @ 09:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0