Potatissallad

Ikväll har jag gjort min berömda potatissallad som pappa tycker är så god. Vi ska ha ett kalas imorgon. Min pappa ska slå till med ett pool-grill-fyllaår-kalas. Så imorgon kommer alla nära och kära och det blir kalas. Poolbadande för dom som vill (pappa har fixat en mobil bastu så man kan värma sig vid behov) sen blir det gott grillat och lite kaffe-kaka. Ska bli skoj. Så fram till nu har vi vart i farten och fixat både det ena och det andra, partytält å gasoltub till värmaren. Nu ska det sovas. Jag är sååå trött just nu. Lillemannen tycker han får vara vaken sent så det är fullt ös från morgon till kväll. Man bokstavligen kraschlandar i sängen!

Kommentarer
Postat av: Bumbum

Det verkar som om du och jag går om varandra på msn....nu blir jag juh jätte intresserad över vad du vill skicka mig??? PUss kanske imorgon vi kan ses på msn då?? Får väl se?? PUSS PUSS MIN KÄRA

2008-09-13 @ 17:46:54
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0