40.1

Min lilla kille är inte frisk än. Idag hade han 40 graders feber. Han var relativt pigg på dan men till eftermiddagen blev det trasdocka. Han har legat i soffan/knät hela kvällen och gnytt. Min lilla kärlek. Farmor har varit snäll och varit här idag så jag kunnat jobba. Det är iaf snällt. Eftersom det är en kostnadsfråga att vara hemma i dagens samhälle. Tråkigt också att det blir ett avbrott i dagisstarten, men men smällar man får ta.

Vädret är iaf ljuvligt! Har varit sol och såå underbart idag. 10-12 grader och det känns som det finns en ljusning.

Även om jag vill så hinner jag inte sitta här. Min lilla lediga tid jag har nu måste det stökas undan. Sen sovas eftersom lillkillen lär vakna snart och vara ledsen.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Usch vad jobbigt! hoppas lillen blir bättre snart.

2009-04-03 @ 16:55:14
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0