En hård dag

Första vardagsdagen är avklarad. Den har funkat fint vill jag påstå. Pappa lämna imorse och det gick fint, vi hämta tillsammans och han var lite ledsen när vi kom. Men det tror jag beror på att han var lite trött. Trött av flera anledningar, han har varit sjuk, han har varit uppe sen kl 6 och så har han varit ifarten hela dagen iom första dagisdagen. Men med lite kramar från sin mamma blev han glad och vi tog en promenad hem.  Och dagen hade funkat finfint för honom. Han har skött sig duktigt, somna fint i vagnen och varit över lag glad. Och nu ska jag göra samma sak som varje kväll ett par kvällar framööver, dvs märka morgondagens outfit så jag vet att den kommer med hem. Eftersom dom äter utan hakklappar så blir det 1-2 ombyten per dag.

Så här slut var vi idag precis efter middagen




Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas att allt går bra på dagis för lilleman nu, å att allt är bra med er.

Många kramar från oss här uppe, du får hälsa dom andra.

kram

2009-04-08 @ 21:59:46
URL: http://myzanskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0