Gekås

Hemma igen! Har haft en tokigt trevlig resa. Vi började i Bromma vid kl 1. Kö på Essingebron så vi var ur stan vid två tiden. Stanna på Max i Nyköping och käkade. Åkte ett tag till. stanna i en liten håla och fikade. Åkte låååångt. Tog en rök/kisspaus i skogen. Sen fortsatte vi. Och enligt Eniro så väntade vi på en rondell på väg 26 där vi skulle svänga vänster. Men tror ni det kommer nån rondell? Nej! Vi åker och åker tills vägen tar slut, sen bli vi ståendes tills en karl kommer med sin bil och hjälper oss med en vägbeskrivning. Vi kom fram till slut utan problem, men gud va surt när karta och väg inte överenstämmer. Iaf så chekar vi in i vår stuga och går för att äta. Fanns inte så mycket att välja på och stället vi hitta var vär sådär, blev pasta. Sen hem till vårat bed&brekfast. Jag och Jessica somna typ omgående. Melanie och Nicole låg å snacka länge och väl.

På lördagen gick vi upp vid 6. Bortsa tänderna klä på sig och gick ner till en underbar frukost. Vi fyllde magarna och cheka ut. Kl 7 stod vi med våra kundvagnar utanför Gekås när dom öppna. Jag gick åt mitt håll eftersom jag hade lite mer barnkläder och leksaker att kolla. Strosa runt i varuhuset till klockan 11 typ. Sen gick vi till kassorna och betala det vi hade. Ut för att äta lunch, blev burger king. Sen kolla lite i närliggande butiker. Efter det ett varv till på Gekås. Å jaa sen var vi klarshoppade. Packa in oss i bilen och begav oss. Stanna i Gislaved och fikade. Åka mera, stanna på en bensträckare i Gränna. Och kan ni gissa vad mer? Just det polkagrisar. Kolla lite när dom baka och så shoppa lite stänger såklart. Sen älga vi på hela vägen till Nyköping där vi stanna och käka middag. Sen raka vägen hem. Somna tidigt igår och sov som en stock.

Lite av det jag handlat är kläder till mig, kläder till Elias. Påslakan, nappar och spel till Elias. Stekpanna, knivar, ansiktsprodukter, badleksaker och sandleksaker. Ja det var lite av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0