Glad Påsk

Glad Påsk till er alla. Jag har haft en glad påsk än så länge. Vädret är ju så underbart.

Har varit hos min morbror och hans ffru idag och ätit mat. Sill, lax, ägghalvor, bröd och gott till förrätt. Lamm med potatis till varmrätt och kaffe och rulltårta till efterrätt. Så gott! Efter maten gick vi en promenad i området, dom bor perfekt för promenader som man bara njuter av. Vid vattnet lite på höjden.

Imorgon åker vi till min pappa. Jag ska måla Elias nya möbler han fick av sin mormor i påskpresent. Ska försöka göra den i två olika färger. Eller två olika nyanser rättaäre sagt. Lutar åt blått, men jag ska kolla lite innan jag bestämmer mig.

Om det är svårt att läsa, lite osammanhängande eller konstiga meningar beror det på att jag blev slagen av självaste John Blund. Blev så trött fö ca en timme sen att jag vet inte vad. Kolla CSI och jag fick verkligen kämpa för att hänga med, samma sak nu, jag får kämpa för att se vad jag ens skriver. Så jagg tror jag ska ta mina öronproppar (Jonas vill lixom iinte sova riktigt än) och kojsa ner mig i min bädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0