Inte vad jag tänkt mig

Det här är verkligen inte vad jag hade tänkt mig. Jag har blivit sjuk. Ingen förkylning eller så utan riktigt sjuk. Feber, hosta, halsont, huvudvärk och allmänt ont överallt. Och ja visst blir folk sjuka ibland så är det ju bara. Jag har turen att bli det väldigt sällan, MEN vid helt jävla fel tillfälle. Så har det varit sen jag var liten. När jag skulle åka med till farmor och farfars torp i dalarna då blev jag sjuk. När mamma och Loffe har fixat värsta praktikplatsen på en filminspelning får jag lugninflammation och ligger i två veckor. Och nu, på fredag ska jag å tjejerna åka till Ullared och shoppa Detta har vi planerat sen i vintras så jag hoppas och ber till högre makter att detta ska vända typ imorgon så jag hinner få tillbaka lite krafter till lördagen då själva shoppingen sker. Fredagen ska spenderas i bilen.

Nu blir det en timme vila till, sen kommer lilla ljuvliga terrorisen hem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh... Jag hoppas verkligen att du hinner bli frisk..

Annars kan jag lova, jag kan hålla dig sällskap nästa gång du planerar att ta dig till ullared ;) Du behöver inte vara orolig för att behöva åka själv lixom ;)



Håller tummarna för dig tjejen!

Många kramar J

2009-04-21 @ 19:07:20
URL: http://johannabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0