Just idag är jag stark

På senaste tiden har jag lixom tvivlat lite på mig själv, inte trivts med mitt utseende, inte känt mig så stark och inte alls vacker. Och under denna tid har jag varit på två möten helt oberoende av varnadra har jag träffat två kvinnor som båda har sagt ungefär samma sak till mig. Att dom har blivit glatt överraskade då dom tycker jag är en stark sympatisk kvinna med ett stort öppet hjärta och få höra samma saker av två helt olika personer känns bra. JÄVLIGT BRA! Samma sak med min kropp, just nu är jag inte alls vän med den, men när två andra kvinnor oberoende av varandra säger att jag har en fin kropp så känns det lika bra att få höra det med. Så just idag är jag stark som han sjunger! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Tina du ÄR jättefin! Jag lovar :)

2009-04-20 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0