Lite annorlunda

Dagen idag har varit lite annorlunda, pappa kom på en kaffe idag eftersom han skulle till tandläkaren. Så han följde med och hämtade lillemannen. sen så gick vi hem och drack kaffet vi gjort. Sen så gick jag och Elias på färgjakt. Kolla lite färger till hans möbler, fick  lite nya ideer om hur jag vill måla, men för det krävs tålamod och det vet jag inte om jag har. We will see, ska förrsöka göra en utflykt i helgen och kolla upp  lite mer färg där dom har betydligt bättre utbud än här i lilla byn.
Efter det så var vi hungriga men orkade inte laga mat. Så vi köpte kebab till Jonas och happy meal till oss som vi gick hem och åt.

Sen framåt kvällning ringer mobben och tjejerna undrar om dom kan våldgästa med lite kakor. Självklart kan dom det! Och för ovanligheten skull satt vi i köket och fikade och pratade idag. Annars sitter vi allyid framför tvn i vardagsrummet och säger inte allt för mycket, och jag har tyckt att det känts lite trist. Men nu så blev det en mycket bra och trevlig pratig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0