Min bästa vän soffan

Sen söndagkväll har jag varit bästis med soffan. Har varit så ruskigt dåligt! Gick till läkaren i måndags eftersom jag trodde det var halsfluss, men det var det inte bara vanlig virusinfektion. Fast det är illa nog det. Så soffan och jag vi har varit i union dessa dagar. Knappt att man orkar duscha och tvätta sig när man mår som man gör. MEN det har börjat vända, har känt mig lite piggare idag, så jag ser ljust på resan vi ska göra. Dock har jag drabbats av en dunderförkylning och hosta som eftervärkar av denna härliga åkomma. Men man får väl inte klaga allt för mycket, det verkar ju som jag kommer iväg iaf.

Å just det, min kamera är klar. Mamma hämtade ut den åt mig här om dan men eftersom hon förståligt nog inte vill träffa mig så har jag inte fått den än. Jessica skulle hämta den imorrn hos mamma så jag får med den på resan. Skoj. Då kan man hoppas att man får lite fina bilder från våran resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0