Over and out

En timme kvar sen är påskhelgen över för i år. Jag är helnöjd med min påsk. Som sagt så var vi hos pappa igår, åkte hem vid 20.30 rycket, kändes bäst att sova i egen säng. Mest för Elias skull å att pappa skulle få sovmorgon. Men när vi kom hem insåg vi att vi glömt vår packning (packa för en eventuell övernattning) så vi åkte tillbaka idag. Såga lite träd och tvätta bilen, måla några möbler blev det inte, insåg ganska snabbt att det inte fanns nån som helst tid för det. Pappa har ganska osäkra marker för en 1,5 åring så det blev mest en massa jaga bebis. men det gör inte mig nåt, fixar det sen. Annars har det inte hänt så mycker mer. Mera dagis imorgon. Hoppas det går bra nu när det varit massa lediga dagar. Det är pappa som lämnar, hoppas han inte är så ledsen när jag går hemifrån och när dom kommer till dagis. Jaja det återstår att se efter en natts god sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0