Rinnande kran

Våren är underbar, men alla framsidor har även baksidor. Och denna baksida är jag inte ensam om. POLLEN! Huvudet känns som en tjock geggig klump, näsan är både täppt och rinner likt en kran. Nu ikväll var jag tom tvungen att stoppa en liten pappersbit i näsan för det rann så mycket. Och sen vet jag iof inte om Elias har lånat ut lite av sina baciller. På eftermiddagen idag feberfrös jag lite och kände mig slö, men nu på kvällen har jag svettats istället. Kanske har en liten feber.

Idag fick jag iaf ett litet besök av Jess. Bakade en god smulpaj med blåbär. Var med råsocker och kokos. Blev lite annorlunda och väldigt god.

Imorgon är det vardag igen, Elias första riktiga dag på dagis. Känns bra samtidigt som det känns... ja vet inte riktgt lite, vad ska man säga, fel. Han ska ju vara hemma och få göra lite som han vill, sova när han vill, äta när han vill. Men jag vet att han kommer bli en riktigt bra dagiskille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0