Singing bee

Har precis kollat på Singing bee, var rätt underhållande då det var kändisar so var med och sjöng, blev lite mer show av det hela. Tyvärr gick inte Aro vidare alls, hade varit kul att höra han lite granna.

Var på utflykt till Jakan idag. Hade ett par skor undanlagda där som jag letat länge efter. Hade med mig mamma. Efter Jakan hoppade vi på bussen till Barkarby. Mormor köpte massa fina presenter till Lilleman. Han fick ett par foppa-tofflor, ett par byxor och ett set med bord och två stolar på ikea. Och så lunch också. Inte illa det. Hade en väldigt trevlig dag, och våren visa sitt rätta jag. Underbart!!

Imorgon blir det påskmiddag hemma hos min morbror på Essinge. Var två år sen jag var där senast så det ska bli kul (alltså jag har träffat han bara inte varit hemma hos han på två år).

Och  nu vet jag inte vad jag ska hitta på, det är skit på tvn och datan är jag klar med, vad gör man då en fredagkväll hemma? Jaa, det var en nöt att knäcka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0