Snart rullar hjulen

Jag mår bättre och jag tänker åka. Har varit hemma och kurerat idag, sovit på förmiddagen och gjort lite komigång aktiviteter på eftermiddagen. Och packat lite nu på kvällen. Jag är laddad dock lite orolig eller orolig är inte rätt namn, jag ska ju lämna min lilla prins hemma. Och han ska ju vara med sin pappa, så det är ingen oro jag känner, bara såna mammakänslor man har. Men jag ska ha kul, bara vi kommer iväg så.

En annan liten sak som hände idag var att när Morris kom hem hade han en knöl på huvudet som jag inte sett förut. Satte upp han på bordet för att undersöka lite. Klämma, känna, titta. BLAAFF sa det och det bara kom massvis med var ur ett sår han hade. Den lille kissen hade en infektionsknöl på huvudet, men nu har vi iaf lätta på trycket och det ska nog läkas fint snart.

Kommentarer
Postat av: carro

Kul att du kom iväg! hoppas att ni får det superbra!

2009-04-24 @ 21:32:14
URL: http://dezember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0