Suprise

Dagis går ganska bra för Lilleman. Det är Jonas som lämnar och jag eller båda som hämtar. Han blir ledsen när Jonas går och han blir ledsen till en början när vi kommer och hämtar. Dagarna går i det stora hela bra, kan bli lite ledsen nån gång men inte otröstligt. Och det känns bra. Imorgon ska han gå en kort dag. Blir mellan 9-12. Jonas är ledig, men det känns viktigt att Elias kommer in i dagisrutinerna och lär sig att han ska vara där så istället för att vara hemma ända till måndag nästa vecka kändes det bäst med en kort dag imorgon. Tror det kan bli att börja på noll igen nästa vecka när han ska tillbaka om det blir ett för långt glapp hemma.

Nu ikväll sa Jonas en liten enerverande sak. Han säger att, jo du förresten jag håller på med en överraskning till dig på jobbet. Mer säger jag inte. MEH! Berätta mer säger ju jag såklart. Nej, du får den nästa vecka, du kommer aldrig kunna gissa vad det är. Man har den hemma, men man kan ta med den till och från jobbet. What the fuck lixom. Vad är det!?!?!

Imorgon blir det nog kort dag för mig också, sen ska vi hem till mor min och umgås och äta god mat. Ska bli kul. Träffa mamma bröder och hund.

Imorgon kl 10 ska jag ringa runt till lite Din Sko affärer i  stan. Har hittat ett par skor jag gillar som är slut här hemma. Och har jag tur finns dom inne i stan. Då lägger jag undan dom och så skulle mamma åka förbi och hämta upp dom på vägen hem. Vi håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0