Svullo

Åhh känner mig som ett riktigt svullo. Senaste veckorna ja till och med månader har det varit på tok för mycket skitmat och alldeles för mycket godis. Och jag känner mig som en uppsvälld klump som inte klarar nånting längre. Istället för träning blev det massa sitta hemma och äta godis och kakor. Och dt var ju verkligen inte planerat. Hoppas verkligen jag lyckas få pli på mig själv nu när vardagen är tillbaka. Sötsaker till helgen, aktivera mig mera kanske tom börja träna om ekonomin tillåter det. Vill inte gå kilona som jag gick ner efter graviditet och amning. Känns som en bra utgångspunkt för mig. Behöver lixom bara trimma till ett lite. Och på jobbet har vi startat nån tävling, alla har fått stegräknare och vi ska samla steg. Det kanske kan motivera en lite. Heja mig heja mig!!

Kommentarer
Postat av: Mia

hejja Tina!

2009-04-03 @ 22:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0