Typ 30

När vi satt i personalrummet idag på jobbet så börja vi prata åldrar. Min kollega som är relativt ny på jobbet fråga hur gammal jag är. 25 sa jag. Och hon trodde bestämt att jag var 30, jämnårig med henne. Och det är inte första gången jag blir tagen för 30. Nu funderar jag på om det är bra eller dåligt? Är det att jag är mogen och "vuxen" lixom på ett bra sätt eller är jag på väg in i tantvärlden? 

Elias mår lite bättre, dagarna är bättre än kvällarna. Han hade 38.8 innan han gick och la sig men var vid gott mod. Höll sig vaken lite extra länge men sover nu gott. Hoppas vi får sova gott allihopa inatt. Så vi kan gå till dagis efter helgen och komma igång med det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tina! Hur ska jag tolka detta???!! Tantvärlden?? Akta dig så jag kommer efter dig med papiljotter i håret hyttandes med min käpp.

2009-04-04 @ 08:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0