Valborg

Blev lite jobba idag, gick vid 1-tiden och mötte upp fröken Lööw, tog en fika och köpte mat. Jejjan köpte ett par supersöta tygskor till lilleman. Vi gick och hämta lilla korven på dagis och knalllade till ÖB. Jag lämna pengar till Melaine och J köpte en stativ med mikrofon till Elias. Nu kan han sjunga och skråla bäst han vill i sin högtalarmick här hemma. Jag vet inte om det är en sån present man ska vara glad för eller inte. Vem vet om han kommer in 6.30 i sovrummet och sjunger en trudilutt i sin fina lilla mick, blir man glad då? Tack iaf! Vi ÄR glada, så glada att jag bjöd henne på middag hemma. Fast innan det kom pappa förbi så fika vi. Och deklarera lite åt min gammelgubbepappa.

Efter middagen blev det majbrasa. Elias å jag åkte en karusell, det va kul tyckte han. Tog lite lotter och sen kolla vi på elden. Elias kolla kanske 2 min. Sen ville han bara springa runt och busa. Och det fick han. Kom hem för en timme sen och då var lilleman trött. Välling och pangbom så var det klart.




Gammelsmurfen är ett av mina Gekås-fynd

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jo det var galet mycket folk!

Jag såg er på håll, vilken cool jacka Elias hade då!



Allt bra med er annars då?=)

2009-05-02 @ 07:47:57
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0