Helgen

Helgen har varit bra. Fredag efter dagis dick vi till en lekpark och lekte med min barndomsvän Jenny och hennes dotter Isabelle. Det blev en middag på kvarterskrogen efter det. Var lite trött. Dock var det inte mycket och hänga i granen. Jag tog en räksallad och vad den innehöll var Sallad, MYCKET gul lök, några oliver nån tomatskiva och en liten gurkbit. Oliver äter jag inte. Och en hel lök vet jag inte om jag riktigt tycker det passar i en sallad så nää inga högre poäng på den inte.

Lördagen hade vi en fixa hemma dag. Montera vårt nya vardagsrumsbord, dammsug lite mer grundligt. Satte upp nya gardiner, problemet där var bara det att det var två likadana gardiner som jag beställt (dom ska sitta ihop typ) men det var två olika nyanser på dom... Udda? Ja! Men men, det löser vi på ett sätt eller ett annat. Jessica och Nicole kom och fikade. Senare hade jag bjudit in oss till middag hos mamma så så fick det bli. Lasange och sen fika. GÖTT! Vi kom hem vid halv tio tiden och då kröp lillemannen upp i soffan framför Pingu och somnade. Han var så mysig, det är första gången han somnar i soffan på egen hand.

Söndagen har vi varit på kalas. Min moster Nina har fyllit år så vi åkte dit och mumsa massa gott och drack kaffe. Barnen lekte med bilarna till höger och vänster.  Sen åkte vi och handla hämtmat och åt. Nu har jag bara legat i soffan sen vi kom hem och känner mig allmänt som en zoombie. Inte likt mig inte som alltid är i farten. Men soffan har varit en god vän idag!

Kommentarer
Postat av: feken

tjena fan ! d va länge sen asså ! hur lever livet me er då ?? kram feken

2009-09-01 @ 08:49:42
URL: http://stackeryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0