Kräftor

Vi hämtade min bror Gocke och åkte till våran far igår. Vi var bjudna till pappas granne på kräftskiva. Trevligt var det. En hel del gamla godingar, men också nya fejs som man inte kände igen. Trevligt folk var det hur som helst. Men jag var trött och ville inte lämna Elias ensam så länge i pappas hus så jag drog mig tillbaka vid 10. Somna strax före tolv. Pappa kom hem vid tolv. Jonas satt och snacka med grannen till 2.30 Jocke vet jag inte alls hur länge han var ute, länge iaf. Han sov till kl 2, det vet jag bestämt! Å han sa inte många ord idag inte, lekte lite med Elias eller låg i soffan bara. Och det är väl ett bevis på en trevlig kväll.

I övrigt så hände det en kul sak idag. Mamma har en god vän och kollega vid namn Loffe. Idag när vi kommer hem ringer hon och säger åt mig att slå på 4 an på tv. Sen slänger hon på luren. Går till tvn och kollar vad som pågår. Jo då spelar Loffe färgfemman på Bingolotto. Han kamma hem Mat 50.000 Resa 5.000 Kläder 10.000 och en VolvoV70 (ca350.000). Ursäkta ordvalet men vilken jävla grej!, det trodde man ju aldrih skulle hända nån man känner. GRATTIS LOFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0