Kryssa

Nu så har jag bokat en kryssning till Riga. Den 24 september åker jag och Jonas på kryssning utan vår söta son. Ska bli väldigt skönt att få åka iväg och vara lite vuxna och kära. Sitta vid matbordet och inte behöva tänka på att det ligger mat ÖVERALLT att det ska lekas jagas och spillas mitt i maten. Hålla i handen, inte tänka på nappar och blöjor och allt som måste packas utan bara vara lite. Jessica och Nicole har axlat ansvaret för vår vilde under denna tid. Och det tackar vi enormt för. Ni betyder mycket för mig!

Annars så rullar vardagen på här hemma. Elias har blivit stora pojken. Han har precis börjat intressera sig för lite tv. Pingu är hans stora idol just nu. Den kan han sitta och titta på i säkert 20 min. Och det är länge för att vara han. Han har börja prata lite i två ords meningar Jag ha och Pappa jobbet bla. En vilja av stål har han också. Mycket ska och kan själv! Och får jag inte som jag vill slänger jag saker på dig typ. Men han är underbar absolut underbar. Mycket för att kramas och pussas är han och det gillar jag!





Kommentarer
Postat av: Nicole

Det är klart man ställer upp för sina nära och kära!

Ni behöver lite tid för er själva =)

Ni betyder mycket för mig med!

Puss på er!

2009-08-27 @ 15:34:16
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett par rosa hörlurar med blingbling..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-rosa-horlurar-med-blingbling.html



Vad gärna med =)

Kram//M

2009-08-27 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0