Ledig dag Ikea dag

Idag så var det stängt på Elias dagis så vi fick oss en ledig dag. Och jösses vad skönt, man börjar tänka tillbaka på semster och mammaledigt på en gång. Bara jag å lillemannen hemma en vanlig vardag då vi kan göra vad vi vill.. Mmm

Eftersom Jessica också var ledig idag så packa vi ihop oss och drog till Barkarby och Ikea. Började på Plantagen. Hitta en liten miniblomma. Sen Kapp ahl där jag hitta en urmysig tunika. Kärlek vid första ögonkastet. Vidare till outlet där jag snubbla över en bikini på rea, ursnygg!! Får bli lite inomhusbad så man får visa upp den lite. Avsluta på Ikea där man aldrig kommer tomhänt ifrån. Blev bla en nytt vardagsrumsbord, gardinstång och byrå till Elias som ska målas.

Jonas hämta oss när han sluta. Åkte hem och käka med Jocke som kom förbi. Elias blev så glad. Han gillar sin morbror Gocke.

Annars så har jag hittat på tok för mycket fint till Lilleman på Lindex. Bla en overall. Ett kalas som landar på 800 kr. Mycket eller lite?? Ska jag, ska jag inte? Har jag råd? Jobbiga (i-lands) problem man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0