Många långa dagar kvar

Nu är det många långa dagar kvar till nästa semester. Känner mig inte redo för jobb, det tar emot lixom. Vill vara hemma med min underbaring och bada, ni ska bara veta vad han älskar att bada. Han slänger sig i från bryggan med sina fina puffar på ärmarna. Jag vill sitta med han i sandlådan och leka. Vara ute och springa naken på gräsmattan. Gå upp och dricka en kopp kaffe när jag vill det själv, inte när klockan säger att jag ska. Vill sitta och dingla med benen på kvällen titta på stjärnorna och njuta av kvällen och inte känna mig tvungen till nåt. Hålla min make i handen och bara få känna mig trygg och lugn. Titta på min djupt sovande son som andas och drömmer tungt. Bara få vara lycklig. Umgås med mamma, pappa, bröder och vänner det vill jag göra. Gå upp på morgonen när klockjäveln ringer vill jag INTE!

Sommarn är slut snart vi var den sista veckan på landet. Mycket bad och lek. Småutflykter både till fots och med båt. Och även en dagstur till Norrtälje.
Hoppar studsmatta med pappa




Åker gräsklippare när vi är på besök i Piteå




Pussar på fasters kanin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0