Överkörd av en ångvält

Sitter hos pappa. Hemkommen från min konferens igår. Åkte direkt hit därifrån. Aronsborg var otroligt bra och mina chefer hade lagt upp dagarna helt perfa. Maten var super, stället var fint med pool och relax, härliga promenadstråk och uteplats. Lite golf för den som ville. MEN det är intensivt som satan, från 7 på morgonen till 1 på natten är det stenhårt med planering, mat i det oändliga sprit, sprit (cider för min del), långsittning vid middagen och dans dans dans. Dan efter är det samma sak med massa mat och massa information för hjärnan så som ett helt års planering. Det är mer än vad man är van vid så nu känner jag mig verkligen slut som artist. Skönt att vi åkte hit faktiskt för här slappnar jag av på ett annat sätt än hemma och på landet faktiskt. Här tar jag mest hand om Elias och lagar lite mat. Hemma finns det alltid massa att göra. Så jag ska nu bädda mig, dricka lite bubbelvatten läsa min bok och sen bara somna lugnt och skönt och hoppas på att jag ska vara lite piggare imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för jobb du har/jobbar du som?

2009-08-24 @ 00:18:55
Postat av: Tina

Jobbar på förskola, så det är jobb med barn som gäller

2009-08-25 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0