Tivoli

Jag är gammal! Det kan jag inte komma undan längre. Mamma jag brorsan och Elias var på tivoli idag som dom hade på en äng i krokarna. Vi träffades på en bit mat. Sen knalla vi iväg till detta tivoli. Köpte lite åk-kuponger och började åka lite minikaruseller med Elias. Han hade jätte roligt. Sen fanns det en lite mer värsting modell som min underbara dumma bror ville åka med mig. Tveka lite men tänkte ähh va faan det e ju bara en karusell. Åhh ja bara en karusell? Jag var så jävla dålig efter denna åktur att jag än sitter här med snurrigt huvud och bubblig mage. Jag fattar inte, när jag träffa Jonas som för övrigt skedde på Grönan åkte vi allting där tillsammans. Kände inte ett skvatt, bara åkte runt runt runt. NU, INGENTING! Shit jag e vek, gammal, känslig.... ojojoj.
Men jag hade en kul kväll detta till trots. Min son var väldigt nöjd och det är det viktigaste, han är alltid det viktigaste!!

Tack Mojmoj och Gocke för en trevlig kväll!

Nu sängläge med en Karin Fossumdeckare i händerna. Väntar ivrigt på att Läckberg ska släppa sin bok. Den kommer om en månad. Gick upp till bibblan för att jag tänkte att jag skulle ställa mig i kö. Plats 58 fick jag. 1,5 månad innan boken ens e släppt, jösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0