Vinter mitt i sommaren

Varje år, vare sig vi vill det eller inte kommer vintern. Och hur konstigt det än känns så har jag i dag köpt en vinteroveralll till Elias. Hittade en som jag gillade, hade en rabattkupong som gäller till måndag plus att pappa kom med ett bidrag så tänkte jag att det är väl lika bra att passa på. Även om det nu är 22 grader och kjolväder så kommer denna vinter förr eller senare och då är vi rustade. Hoppas att jag hittar en till overall på barnklädesförsäljningarna som sätter igång nu snart så man har en reserv. Kan tänka mig att det är nödvändigt. Å så ska det vara skor och allt man ska ha till. Mycket är det.

Just nu sitter jag iaf i stillhetens tecken. Jonas natta Elias idag. Det sluta med att båda somna. Så jag har haft en så stilla kväll här för mig själv med regnet utanför fönstret.

Imorgon är det lördag och jag har inga planer som helst, och det känns så superskönt! Tror jag ska fixa hemma och få lite fint.


Så glad blev han för sin fina overall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0