2/12-07

För 2 år sen låg jag på BB, hade bara sett mitt barn som vid det laget inte hade något namn, han gick under namnet Lillen/Lilleman i några timmar. Utmattad, omtumlad och lyckligast nånsin. Jag har många fina bra dagar i bagaget. Men ingen dag någonsin kommer överträffa den 2 december 2007. Det var den dagen mitt underverk föddes. Nu är han en självständig individ med egna åsikter och tankar som utvecklas och lär sig nya saker varje dag.

Han hade sitt kalas i helgen men firades såklart även idag. På dagis sjöng dom för honom och här hemma har han fått bulle och tårta och i det stora hela har han fått sin vilja igenom. Han hade farmor och farbror på besök idag och han somnade så underbart i min famn (som han ALDRIG annars gör), men vaknade efter två timmar och sitter nu med mig här i soffan. Vi ska krypa ner i sängen tillsammans och somna gott i stora sängen. Så tack alla som har varit med och uppvaktat denna fina kille. <3










Kommentarer
Postat av: Natalie

Gud vad vackert kort högst upp =)

2009-12-07 @ 23:39:46
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0