Bus

Idag har det varit en bra dag som rullat på. Rulla fint på jobbet och jag fick mycket gjort. Hämta Elias, pulkan hem. Här hemma har vi gjort sill och gravat laxen samtidigt som jag gjorde middagen, chili con carne. Gott var det. Efter middagen gjorde Jonas kaffe och satte äntligen up hyllan till Elias. Så nu är den äntligen på plats. Och Elias har hunnit med två bus idag, han har målat soffan lilla med sin penna och så har han kastat ner nappen till fiskarna. Han har hämtat sin lilla stol och klättrat upp till luckan ovanpå och tittar ner, helt plötsligt hör jag han ropar -Pom pom Mamma pom. Jag kommer, han tittar ner i akvariet och säger OJ OJ OJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0