Gekås

Kom hem vid 9 i går kväll, helt slut väldigt nöjd! Jag och mina tre kollegor/vänner Malin, Lina och Jesper möttes upp vid 22.30 i fredags. Smet in en snabbis på Donken för att sen gå till Centralstation där bussen stod och vänta på oss. Resan gick söderut och faktiskt så lyckades jag sova en del på bussen, det trodde jag inte. Kl 5.30 åt vi vår frukost och kl 6 ställde vi oss i kön. Kl 7 (eller faktiskt 6.45) öppnades dörrarna och vår shoppingdag var igång. Jag körde mitt eget race medans mina vänner gick tillsammans (var bestämt innan). Ställde in vagn på en vagnsparkering dom har och så var jag igång. Började med att prova kläder till mig, sen var jag runt som en virrpanna överallt, men det gick så bra så bra för mig. Det var mycket folk det var det men jag hade inget problem med det. Gick som sagt för mig själv och kolla det jag ville. Kändes som jag brände tokigt myckt pengar men jag köpte massa bra saker, 4 byxor till mig, kläder till Elias, julklappar till barnen. Saccosäck med barbapappa, ramar, ansiktskrämer, småsaker till köket (typ osthyvel och lilleman) dvd till Elias och så lite mer småsaker till Jonas. Ja jag blev väldigt nöjd faktiskt.

Kl 14 gick bussen hem, vilket är en alldeles lagom tid att åka hem på. Stanna i Ödeshög för lite middag och sen så var vi i Stockholm vid 8 snåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0