Hej va det går

Igår var det fest och middag med mina kollegor. Hade jättetrevligt fram till typ 23-23.30sen blev jag så trött så jag visste inte vad.Vid tolv tog jag en promenad hem i det 15 grader KALLA vädert. Kylan bet i kinder och ben kan jag lova. Men desto godare att komma hem till eb varm säng sen, somna omedelbart.


Och idag har jag varit lika slö med, moster ringde i förmiddags å fråga om vi skulle med till Skansen på julmarknad. Och egentligen ville jag åka men kände att jag var för jäkla trött, behövde vara hemma och inte göra nåt i princip och så blev fallet. Vart soffläge fram tills Elias sovit då gick vi ut och åkte pulka. Jösses vad han hade kul. Skratta massor och var så nöjd. Åkte en tio vändor kanske sen var det nog, då ville han leka lite på lekplatsen.
Efter det begav vi oss till affären för lite mathandling. Hem och äta. Sen skulle vi sätta upp en hylla till Elias när det bara blev alldeles svart. Strömavbrott. Så typiskt, ingenting blev gjort, och inte kunde jag bjuda Jessica på kaffe som jag bjusit över på, jaa kaffe. Men det löste vi iaf. Vi gick till macken och köpte en kaffe och bulle. 3-4 timmar senare var strömmen tillbaka iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0